Direktlänk till inlägg 23 juni 2007

trött

Av ciss - 23 juni 2007 19:20

vi var ju på midsommarfest igår, jag & familjen. var hos en annan familj med ett gäng andra familjer. jäkligt mycket "familj" i den meningen! ;)

kom hem typ halv tre, somnade inte förrän tjugo i fyra eller något. segt. sovde till typ tolv (pappa fodrade hästarna åt mig och gav kaninerna, så jäkla bäst han är!). låg  i sängen till två, men halv tre var jag i stallet :)

fannys griskaniner är GRISKANINER! bajs överallt och kiss på väggarna. ängelengla hade bara bajsat 2 pluttar utanför, älskling! btw rymde hon från kompostgallerhagen idag, JÄTTEHEMSKT! trodde hon var borta föralltid men vi hittade henne, borta vid hingsthagen! *förskräckt*

hon ska eventuellt få flytta in i lekstugan! så jäkla roligt alltså. kommer i så fall att dela av en del av lekstugan med galler och ha trasmattor som golv. hon är så duktig på att gå på låda nu, hihi. bara pappa ger med sig ang det .. våran "lekstuga" är liksom hans revir, hihi. vi har inrett jättemysigt där inne med en dubbelsäng och allt, supermys att sova där! och den är jättesöt på utsidan, riktigt snygg faktist. sovde där i natt, man sover jättebra! :-)

imorgon blir det att åka till farmor och farfar, och på måndag kl 10 kommer olivia. fan också, börjar gruva mig. jag är en sådan jäkla *******. GAAH, jag hatar mig själv. hon är så jäkla perfekt och inte som hon var förrut, jag saknar tiderna med den bruden alltså. hon har förändrats, men det gör väl alla. ;P

puuwss :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ciss - 13 juli 2007 14:34

ahapp. ni vet ju hur jag är, jag slutar med allt. eller ja när det kommer till bloggar och liknande iaf.har nu tröttnat på att blogga, bloggat här i någon månad nu och det är jobbigt. kommer att hålla till på http://cissss.bilddagboken.se istället, c...

Av ciss - 12 juli 2007 09:54

tävlingen närmar sig och jag kan inte kontrollera mina nerver. sandra har legat i hårdträning så skrutten är i fin form, GAAAAAAAAAAAH....

Av ciss - 11 juli 2007 20:56

STEPHEN KING'S THE SHININGska se den nu . puss!

Av ciss - 10 juli 2007 22:56

städade i stallet idag. från tidigt på morgonen (eller ja, 10 är i alla fall tidigt för mig) till kring halv två. urjobbigt! åkte sedan till granngården och köpte kompostgaller (ett till, jag vet att jag borde fixat hönsnät före för engla kryper ju i...

Av ciss - 9 juli 2007 19:37

stallägaren får inte på kolan grimman, så hon måste stå med sin grimma dygnet runt nu. GAAAAAH, hatar grimmor. liksom, hästen är hur jävla snäll som helst och lugn som en filbunke, vad är problemet liksom!?!? jag fick ta ut henne själv igår morse, in...

Presentation

Omröstning

vad vill du ha mer av i min blogg?
 egenfotade bilder
 kändisbilder
 kändisskvaller
 mer om mitt liv
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards