Alla inlägg under juni 2007

Av ciss - 30 juni 2007 18:48

TUSENTALS stora förlåt, har inte hunnit skriva - har liwi här ju. och 2 galna vovvar, haha :)

ska skriva så fort jag hinner. tusen förlåt och många pussar!

..

Av ciss - 29 juni 2007 00:36

STUGAN!

Av ciss - 28 juni 2007 00:37

STUGAN!

Av ciss - 27 juni 2007 13:17

vill åka & fota nu - bra väder och massa niner. fan vad jag älskar det! om någon gav mig sisådär 10 miljarder, världens bästa vovve (milton), om myggorna lät min häst vara ifred och en canon eos 350d  och sist men inte minst: en nikon d50 & en canon eos 1d. DÅ vore mitt liv komplett! ska ev skaffa d50:n eller 350d:n.

Av ciss - 27 juni 2007 13:16

snackade btw med fankan idag. hon fyller år om en vecka, TONÅRINGEN! har inte shoppat nått än. ops, fan, måste köpa nått PERFEKT till henne för hon är så bäst. några förslag? 12 snart 13-årig blondin, intressen: hästar (har ingen för tillfället), kaniner, kompisar, killar och lite mode också. internet justja.

hon är iaf hemma nu - det regnade i nora igår så de åkte hem. hon hade haft jättemysigt iaf, skoj :)

Av ciss - 27 juni 2007 13:13

FARMOR & FARFAR!

är hos farmor och farfar med liwi. somnnade vid ett efter en kvällspromenad med doggysarna, och liwi sover fortfarande. alltså, vi vaknade vid sju för att valpen skrek och milton ville upp i min säng, buws. vaknade igen vid elva, åt frukost. farfar var arg för milton hade kommit åt och ätit upp alla bullar. i love bullar!

gick ut på gräsmattan och lät engla busa av sig lite. sökte efter liwi på nedervåningen men hittade henne inte, och då finns det bara ett ställe där hon kan vara: sängen. tjej'n hade somnat om.

väckte henne och sa att jag gick ut med milton, kom sedan in igen. hon hade somnat om igen. väckte och sa att jag gick ut med hundarna, och efter det väckte jag henne igen (!!) och sa att nu fick hon sova hur länge hon ville.

satte mig vid datorn. pea, s.s, ssf, apb, kif & lite sådant. mys. hade massor av olästa inlägg på kif, tog ca 30 min att klicka igenom allt som allt. fan vad jobbigt. kikade runt på apberget också, matte hade busat på min användare och skrivit lite diarium. söt han är, han är min bästa dude :)

Av ciss - 26 juni 2007 13:11

STUGAN!

dåligt väder - regn & molnigt. engla trivs som kaninen i stugan i lilla lekstugan, she love's it.

trevlig liten valp men han kan verkligen skrika. saknade milton är jättefin och har blivit riktigt vacker!

liwi är lika bäst som vanligt. hon är jättebra och tillsammans kan vi äta hur många bullar som helst ..

---

badade på kvällen, sprang till en sandstrand med liwi. tvättade håret och så, haha, och badade lilla dexter. såg på morden i midsomer, LOVE IT! var inte så jättebra men i alla fall en och en halv timma. satan vad jag älskar det programmet, ska inte missa nått avsnitt i år!

Av ciss - 25 juni 2007 14:44

glömde säga att jag ska ta med mig min älskade ängel till stugan. hon mår toppen där, farfar & jag ska bygga världens största rasthage med rejält nät som hon får vara i på dagarna som ska vara i stugan.


 TinyPic image  TinyPic image  TinyPic image  TinyPic image


tycker att det är supersynd att hon inte går att ställa ut, hon är ju underbar! med eller utan rosett så är hon alltid nummer ett för mig. hon är så jäkla fin nu, borstning, utevistelse, rätt foder och massa kärlek har gett resultat! älskade har fått jättefin päls också, och fått upp aptiten! hon käkar banan! och lite gurka, sallad, knäckebröd, morot och sånt går också ned, men bara lite.


 TinyPic image  TinyPic image  TinyPic image  TinyPic image


har faktist varit lite bekymrad över hennes matvanor. när jag matar embla och emilo bokstavligen kastar de sig över matskålarna och skvätter mat och äter och så, men älskade gör inte så. hon bara tar några tuggor pellets och kommer sedan fram och vill ut och busa istället. när hon var liten vägde hon ca 750 gram vid sju veckor tror jag, vet inte vad hon väger nu. pälsen väger ca 100-200 gram också.

Presentation

Omröstning

vad vill du ha mer av i min blogg?
 egenfotade bilder
 kändisbilder
 kändisskvaller
 mer om mitt liv
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards