Alla inlägg den 8 juni 2007

Av ciss - 8 juni 2007 22:30

idag har jag knappt varit hemma, tråktråktråk. åkte till stan (<3) med tre-bussen, hann bara fika lite snabbt och mata hästarna. kollade runt på zoo-affärerna efter en hyfsat stor fiskskål som inte var alltför dyr, men hittade ingen. kollade också efter en ny marsvinsbur (vill ha större) och hittade en som fanns i tre olika storlekar. buren var rätt okej, botten fanns i grått och blått. gallret däremot var så sjukt fult! en av luckorna var gul, en av luckorna var röd, en del av gallret var blått, en del var grönt och så vidare. sjukt fult!

den som är 100*50 kostar typ 700, 120*50 kostar kring 900 och den som är 140*50 kostar lite mer än tusenlappen. vill självklart ha den största men mamma vill inte det (hon betalar. måste jobba av det i sommar, sjukt jobbigt). ska kolla på granngården imorrn, hoppas det finns billigare där.

åkte till min kusin som jag typ aldrig träffar - Erik. han är fyller 19 om tre veckor och så vidare, tagit studenten så vi käkade och så. åt sallad, melon, rompaj (älskling!!) och så lite mer smått och gott. kelade med annas (min andra kusin, 21 år) hamster assar. ÅH VILL HA EN HAMSTER! kan ha den i marsvinens nuvarande bur då de får en ny (75*50) och jag vill ha en långhårig guld, en vintervit dvärg eller en robodovski ..

aja. puss! orkar inte skriva mer, får bli mer senare.

Presentation

Omröstning

vad vill du ha mer av i min blogg?
 egenfotade bilder
 kändisbilder
 kändisskvaller
 mer om mitt liv
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards