Alla inlägg den 17 juni 2007

Av ciss - 17 juni 2007 23:49

trodde att grannen hade dödat sina får eller något? när jag var liten hade de massor av får, och jag blev väldigt kär i ett av dem som vi döpte till angel. hon var ett lamm och jag var en unge, jag hade henne i koppel och gick ut och promenerade och gud vet vad.

men plötsligt så var alla borta utom två. det hände för massa år sedan, och för typ fyra veckor så .. var de borta också, trodde jag. inget bää:ande på flera veckor! vågade inte fråga grannen heller, han är ganska agressiv om man säger så ..

men igår så ropade pappa på mig och jag kom ut till baksidan av gården. där stod mamma och påtade i rabatterna och ett får - ANGEL - lekte bakom henne. gud vad glad jag blev!! hon var jätteglad och gjorde bocksprång och så. mam berättade att hon kommit spatserande upp på gården för en stund sedan. jag och mama gick över till grannen som inte var hemma och angel följde oss som en liten vovve .. <3

men nu är hon i alla fall i hagen igen och jag ska se på tv en stund. uschamej, borde lägga mig tidigt! ska ju fodra imorgon på morgonen. ska lägga mig tidigt imorgon, promise!

ciss

Presentation

Omröstning

vad vill du ha mer av i min blogg?
 egenfotade bilder
 kändisbilder
 kändisskvaller
 mer om mitt liv
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards