Alla inlägg den 16 juni 2007

Av ciss - 16 juni 2007 16:37

här kommer åtta av de ca åttio bilderna som jag fotade idag. var jätteskarpt ljus ute och fåren var vita eller svarta och det blev många dåliga bilder.vilken blev din favorit? :)

pssst, om du lägger musen över bilderna så ser du min kommentar.

Mamma till tre säger bä. Jättesöt men väldigt blyg.
Älsklingslammet, blev hur kär som helst! Myser i skuggan.
Två av sötungarna busar. Våran favorit - jättemysig gullunge som bara vill mysa och slickas.
Dålig bild, men så söt med tungan ute! Liten och blyg, men också väldigt nyfiken.

hrm

Av ciss - 16 juni 2007 16:05

förlåt för att jag inte skrev så ordentligt igår, hann inte! hur som helst så var jag med sandra & fanny. hos sandra så kelade vi med fåren hos hennes granne och på hemvägen, sandra skulle sova hos mig, så stannade vi i en fårhage som ägs av min förra skolas mattant (<3) och kelade med hennes får. 8 lamm!! <333

fanny hann ej vara där, hon hade bråttom. hon kunde inte idag heller för hennes brorsa har fått typ cryptonia eller vad det nu hette. jag och sandra var där och kelade med fåren igen och ikväll ska vi dit ..

för att mata deras flasklamm!! det är en liten svart kille som blir utmobbad. han är halt (sparkad) och liten. carina & hasse (ägarna) så åka på en fest klockan tre och sova över och de är rädda att han ska dö, så de frågade oss. KLART VI VILL TA HAND OM HONOM IKVÄLL!! <33

han heter btw fritte. ska fota mer ikväll, har fotat lite idag också. puss!! <3

Presentation

Omröstning

vad vill du ha mer av i min blogg?
 egenfotade bilder
 kändisbilder
 kändisskvaller
 mer om mitt liv
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards