Direktlänk till inlägg 29 maj 2007

favoritfoundation

Av ciss - 29 maj 2007 12:45

jag bara ÄLSKAR den där Dream Matte Mousse Foundation från Maybelline. Den kostar 110:- kronor om jag inte minns fel, finns på både Cubus och H&M och säkert på fler ställen. har inte köpt den själv (har inte haft råd, haha) men så fort jag får pengarna i hand ska jag köpa den. den är bara såå bra!

rätt okej ask, varken ekonomiful eller superlyxig (jag föredrar det sistnämnda). den är mousseaktig och inte alls pudrig eller kletig. lätt att få lite brunkrämslook om man inte går ton-i-ton med den, men har man hittat rätt ton så är det bara att tuta och köra! det finns inte ord för hur bra den här foundationen är enligt mig. har du provat den? vad tyckte du om den?

 
 
Medea

Medea

1 juni 2007 17:40

Jag har den, och nja, den är inte speciellt bra alls. Den var bra första veckorna, men den blir väldigt snabbt för torr och lägger sig som ett väldigt tjockt puder över ansiktet. Inte snyggt. Jag skulle satsa på någon annan om jag var du! :)

http://www.giveintome.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ciss - 13 juli 2007 14:34

ahapp. ni vet ju hur jag är, jag slutar med allt. eller ja när det kommer till bloggar och liknande iaf.har nu tröttnat på att blogga, bloggat här i någon månad nu och det är jobbigt. kommer att hålla till på http://cissss.bilddagboken.se istället, c...

Av ciss - 12 juli 2007 09:54

tävlingen närmar sig och jag kan inte kontrollera mina nerver. sandra har legat i hårdträning så skrutten är i fin form, GAAAAAAAAAAAH....

Av ciss - 11 juli 2007 20:56

STEPHEN KING'S THE SHININGska se den nu . puss!

Av ciss - 10 juli 2007 22:56

städade i stallet idag. från tidigt på morgonen (eller ja, 10 är i alla fall tidigt för mig) till kring halv två. urjobbigt! åkte sedan till granngården och köpte kompostgaller (ett till, jag vet att jag borde fixat hönsnät före för engla kryper ju i...

Av ciss - 9 juli 2007 19:37

stallägaren får inte på kolan grimman, så hon måste stå med sin grimma dygnet runt nu. GAAAAAH, hatar grimmor. liksom, hästen är hur jävla snäll som helst och lugn som en filbunke, vad är problemet liksom!?!? jag fick ta ut henne själv igår morse, in...

Presentation

Omröstning

vad vill du ha mer av i min blogg?
 egenfotade bilder
 kändisbilder
 kändisskvaller
 mer om mitt liv
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards