Alla inlägg den 27 maj 2007

Av ciss - 27 maj 2007 21:37

måste bara tipsa om www.asos.com, ni kanske känner till den sidan? hur som helst, UNDERBARA kläder, massor av fina väskor och ja, ni vet - allt för en med passion för shopping. typ jag alltså.

nej nu ska jag fika med min mamma <3 ! hon har kommit hem idag trots sas-strejken. mysmamma. <3

pusss!

Av ciss - 27 maj 2007 15:32

Jag besökte just Käthe's modeblogg och hittade ett underbart inlägg en ursöt liten kamera - Samsung S630 från NetGiganten.se. Man ska skicka in en motivering om varför just en själv ska vinna den. Jag skickade in, och nu är det bara att hålla tummarna.

puss  &  kram! nu ska jag till farmor & farfars stuga och äta. vi ses ikväll!

Av ciss - 27 maj 2007 10:22

har fixat en ny domän till hemsidan, men den är bara tillfällig. ska skaffa en sajt.org-adress, men deras hemsida vägrar fungera för mig. hur som helst,

den nya domänen är http://ciss.just.nu så nu slipper ni den långa bloggagratis-adressen som för övrigt är allmänt ful och tråkig.

kramis!
ciss.missworld

Av ciss - 27 maj 2007 10:19

idag är det mors dag. hoppas att ni har grattat era mammor ordentligt, och ni som är mammor själva har säkert fått gratulationer och sådant. :)

jag ska strax springa ned till stallet, ska ut och rida och mocka boxen och smörja tränset och smörja sadeln och städa kaninburen och lägga in ny inredning i kaninburen och borsta kaninen och fylla vatten åt hästen och fylla höpåsar och .. ja, ni fattar. mycket att göra!

min mamma är i barcelona just nu. hon blev av med sin plånbok igår, körkort, kredikort, pengarna, tja allt! inte speciellt roligt.

hon kommer hem imorgon och då ska hon få en liten present av mig, jättefin och lyxig choklad i en liten förpackning. hon har lovat att köpa en ny foundation till mig, skoj! :)

kram & puss ciss.

Presentation

Omröstning

vad vill du ha mer av i min blogg?
 egenfotade bilder
 kändisbilder
 kändisskvaller
 mer om mitt liv
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards