Alla inlägg den 30 maj 2007

Av ciss - 30 maj 2007 09:28

jag älskar escada sedan deras ljuva dofter kom till mina känsliga nässpröt eller nått sånt. sunset heat är min favorit för tillfället. snygg, lyxig och doftar MUMS! 445:- på kicks. sorry, för dyrt för mig men LOVELOVELOVE.

Av ciss - 30 maj 2007 09:23

gina tricot's hemsida funkar inte i skolan så jag fick nöja mig med hm istället. där hittade jag ett SJUKT bra erbjudande!

två linnen för en femtiolapp! 49:- kronor kostar de, tvåpack. finns i vitt/rosa och och brunt/vitt.  jag ska nog köpa det bruna/vita. jättebilligt! 100% bomull och säkert supersnygga. går hur som helst att ha i stallet annars eller bara att slappa i. linnen behövs alltid!

Av ciss - 30 maj 2007 09:19

jag sitter i skolan nu som vanligt. efter skolan blir det att mata hestarna litegranna och sedan åka en snabbis till stan. vill egentligen shoppa av mig litegrann pga gårdagens sorger, men jag måste PACKA till imorgon! jag ska på klassresa med älsklingstjejerna och två killar. vi är bara 6 stycken i min klass (suck. landet.) och det är fem tjejer och en kille, så killen ska ha med sig en (ful) kompis.

vi ska till ö-vik och badaaa! torsdag till fredag, fedt skoj vi kommer att ha ladies. hur som helst så vet jag inte vad jag ska ha med mig. ni får se en packlista ikväll, okey?

jag HATAR btw skolans datorer. gina tricot's hemsida funkar inte och jag MÅSTE få kolla in där eftersom att jag funderar på att köpa en till tunika där. har redan tre men de är bara FÖR fina!

puss, ta hand om er.

Presentation

Omröstning

vad vill du ha mer av i min blogg?
 egenfotade bilder
 kändisbilder
 kändisskvaller
 mer om mitt liv
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards