Direktlänk till inlägg 26 maj 2007

avslutningsskor?

Av ciss - 26 maj 2007 23:07

beslutsångest igen! vet inte vilka skor jag ska ha på skolavslutningen och tänkte ni kanske skulle kunna hjälpa mig som dessa modeproffs ni faktist är.

att tillägga är jag ganska kort och jag ska antingen ha en grå (eller svart, har inte bestämt mig) tunika med sidenband i midjan eller en svart tubklänning, båda från gina tricot.

här är alltså skorna jag funderar över:
Cake
jättesöta skor med en miniklack, kostar 280:-, de är jättesköna och väldigt smidiga att ta av och på. snygga också, men vet inte om jag vill ha dem.
Loafer Textil Sp
kostar 140:-, är jättesköna! är dock very osäker på dessa skor då jag redan använt mina en gång. de ser inte ut som de gör på bilden, är mer silver/grå än beige.

om jag tar den svarta tubklänningen eller den svarta tunikan så tar jag förmodligen  de vita skorna, men annars tar jag de gråa skorna. gör jag rätt då?

äsch, vad virrigt allt blev. säg bara vilken som blev din favoritsko! :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ciss - 13 juli 2007 14:34

ahapp. ni vet ju hur jag är, jag slutar med allt. eller ja när det kommer till bloggar och liknande iaf.har nu tröttnat på att blogga, bloggat här i någon månad nu och det är jobbigt. kommer att hålla till på http://cissss.bilddagboken.se istället, c...

Av ciss - 12 juli 2007 09:54

tävlingen närmar sig och jag kan inte kontrollera mina nerver. sandra har legat i hårdträning så skrutten är i fin form, GAAAAAAAAAAAH....

Av ciss - 11 juli 2007 20:56

STEPHEN KING'S THE SHININGska se den nu . puss!

Av ciss - 10 juli 2007 22:56

städade i stallet idag. från tidigt på morgonen (eller ja, 10 är i alla fall tidigt för mig) till kring halv två. urjobbigt! åkte sedan till granngården och köpte kompostgaller (ett till, jag vet att jag borde fixat hönsnät före för engla kryper ju i...

Av ciss - 9 juli 2007 19:37

stallägaren får inte på kolan grimman, så hon måste stå med sin grimma dygnet runt nu. GAAAAAH, hatar grimmor. liksom, hästen är hur jävla snäll som helst och lugn som en filbunke, vad är problemet liksom!?!? jag fick ta ut henne själv igår morse, in...

Presentation

Omröstning

vad vill du ha mer av i min blogg?
 egenfotade bilder
 kändisbilder
 kändisskvaller
 mer om mitt liv
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards